Werken bij LGGA

Je bent verbonden aan een top 30 advocatenkantoor, met vestigingen in Den Haag, Leiden en Alphen aan den Rijn. In teamverband werk je aan uitdagende cases voor (middel)grote ondernemingen en voor lokale, regionale en landelijke overheidsorganisaties.

De sfeer is bij ons persoonlijk, betrokken en toegankelijk. Iedereen is aanspreekbaar. Het kennisniveau van onze professionals is hoog. Bij ons zit je niet stil en blijf je jezelf als mens en professional continue ontwikkelen, onder meer met behulp van onze LGGA Academy.

Dynamisch samenwerken

Werken bij La Gro Geelkerken Advocaten betekent werken in een dynamische, multidisciplinaire omgeving waarin de cliënt centraal staat en waar veel ruimte is voor vakinhoudelijke ontwikkeling en goede samenwerking. Wij hechten veel waarde aan duurzame samenwerkingen met onze cliënten en treden vaak op als huisadvocaat voor ondernemingen en overheden. Ons kantoor behandelt uitdagende, complexe juridische vraagstukken en vertaalt deze naar een pragmatisch advies op maat.

Professionals

Ben je een ervaren advocaat en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb je net je universitaire rechtenstudie afgerond en wil je je loopbaan in de advocatuur bij ons starten? Of ben jij als niet-juridisch professional gewend topkwaliteit te leveren in jouw vakgebied en ben je klaar voor de volgende carrièrestap? Bij La Gro Geelkerken Advocaten zijn volop ontwikkelmogelijkheden en wij zijn altijd op zoek naar gedreven en scherpzinnige professionals. Onze ruim 60 advocaten en juristen en zo’n  40 staf- en back-office medewerkers werken in een informele, proactieve omgeving, waarin persoonlijke ontwikkeling gefaciliteerd wordt en ruimte is voor informele, sociale en sportieve activiteiten, zoals kantoorborrels en wintersportvakanties.

Studenten

Zit jij in de eindfase van je universitaire rechtenstudie en wil je in de praktijk ervaren of de advocatuur bij je past? Tijdens een studentstage draai je 8 weken mee in de dagelijkse praktijk van ons kantoor. Je buigt je over juridische vraagstukken, woont cliëntbesprekingen en zittingen bij en ervaart de werksfeer op ons advocatenkantoor.