Contact

  • Bel 0172 503 250
  • Routebeschrijving
Bezig met zoeken...
24 maart 2020

La Gro Geelkerken Webinar: Nakomen van contracten in tijden van crisis

Als gevolg van de coronacrisis moeten ondernemers onder druk snel schakelen terwijl er veel onduidelijkheid en onzekerheid heerst. Onder druk worden er foute beslissingen gemaakt. Zo was maandag jl. in het FD te lezen dat Action eenzijdig de afspraken met leveranciers wijzigt. Dit kan niet.

Om ondernemers voor dergelijke fouten en de gevolgen daarvan te behoeden staat het tweede corona-webinar in het teken van contractenrecht. Onze specialisten leggen uit hoe ondernemers wel om moeten gaan met de gevolgen van de coronacrisis en hun contractuele relaties. Wanneer is er sprake van overmacht en wanneer van onvoorziene omstandigheden? Wat is het verschil tussen beiden? En wat zijn de gevolgen van deze begrippen? Hoe leg ik de inhoud van mijn overeenkomsten uit, wat zijn de gevolgen en kan de inhoud nog gewijzigd worden? Waar moet ik op letten in de verhoudingen met mijn contractspartijen, wat kan wel en wat kan niet?

Het webinar is voorts vooral bedoeld om u gelegenheid te geven om vragen te stellen en cases voor te leggen aan onze specialisten. Schrijf u via onderstaande formulier in.

Maandag ontvangt 30-3 ontvangt u een mail met link om aan de webinar deel te nemen.

Datum en tijdstip:

  • Maandag 30-3
  • 15.00 uur tot 16.00 uur
Aanmelden