LGGA Academy

La Gro Geelkerken Advocaten legt de lat hoog als het gaat om vakinhoudelijke ontwikkeling. Bij ons sta je niet stil en blijf je jezelf ontwikkelen met behulp van onze LGGA Academy. Met cursussen en trainingen ontwikkelen juridische medewerkers en advocaat-stagiairs zich tot volwaardige advocaten. Daarnaast zijn wij aangesloten bij het samenwerkingsverband Netlaw die een eigen erkende opleidingsinstelling heeft: NetlawAcademy. De externe tak van de LGGA Academy geeft trainingen en workshops aan bijvoorbeeld gemeenten en andere partijen.

Goede carrièrestart

De LGGA Academy is speciaal ontwikkeld voor juridisch medewerkers en advocaat-stagiairs in dienst bij La Gro Geelkerken. De academy is een aanvulling op de externe Beroepsopleiding Advocatuur. We bieden trainingen, workshops en cursussen aan over onder andere: processtukken schrijven, legal English, informatie- en bewijsrecht, beslag- en executierecht en presentatievaardigheden. Kortom: een extra goede reden om voor een carrièrestart bij La Gro Geelkerken te kiezen!

NetlawAcademy

Wij zijn aangesloten bij Netlaw, een samenwerkingsverband van zelfstandige advocatenkantoren in Nederland. Netlaw-kantoren werken samen op het gebied van kennisdeling, management en organisatie, marketing en communicatie en opleidingen en ontwikkeling. Netlaw heeft een eigen, door de Nederlandse Orde van Advocaten erkende opleidingsinstelling. Medewerkers van La Gro Geelkerken kunnen de opleidingen en cursussen bij de NetlawAcademy volgen.

Kom werken bij La Gro Geelkerken Advocaten

Wij zijn een ambitieus top 30-advocatenkantoor met meerdere vestigingen in de Randstad. Onze advocaten zijn een belangrijke sparringpartner en adviseur voor onze cliënten en zijn een klankbord bij dagelijkse beslissingen met juridische implicaties. Wij vertalen abstracte juridische vraagstukken naar concrete oplossingen.

Zie jij werken in een dynamische omgeving, gericht op persoonlijke en vakinhoudelijke groei wel zitten? Bekijk onze vacatures of lees meer over werken bij La Gro Geelkerken.

Bel: 0172-503 250
Jouw volgende stap? Wij weten het al!