28-03-2024

Bouwrecht Seminar: Bouwen met de Wkb

Locatie: La Gro Geelkerken advocaten in Alphen aan den Rijn

Praktische handvatten voor de bouwpraktijk

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan ons seminar over de Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen: Bouwen met de Wkb.
Dit seminar vindt plaats op:

• Datum: donderdag 28 maart 2024
  • Tijd: 15.00-17.00u

Aansluitend vindt een netwerkborrel plaats zodat de eerste ervaringen met de Wkb met elkaar gedeeld kunnen worden.

In het seminar staan aannemers, ontwikkelaars en architecten centraal. We praten u tijdens het seminar op praktische en begrijpelijk wijze bij over deze nieuwe wet en de gevolgen daarvan in de praktijk van bouwplan tot oplevering. Tijdens de eerste helft nemen we u mee in de gewijzigde procedure van vergunningverlening en het stelsel van kwaliteitsborging. Na een korte pauze vertellen we u in de tweede helft over de wijzigingen in de wet, waaronder de verruimde aansprakelijkheid van de aannemer na oplevering en de waarschuwingsplicht. We bieden u concrete voorbeelden en handvatten waarmee u verder wordt geholpen op de weg naar succesvol bouwen met de Wkb.

Evenement informatie
Bouwrecht Seminar: Bouwen met de Wkb

La Gro Geelkerken advocaten in Alphen aan den Rijn

• Datum: 28-03-2024